Prawo karne

Szeroko pojęte prawo karnestanowi jeden z podstawowych trzonów działalności Kancelarii.

Klientom oferujemy profesjonalną pomoc na każdym etapie postępowania, w tym również na etapie postępowania przygotowawczego aż po proces sądowy oraz postępowanie wykonawcze.

Strategię oraz środki ochrony prawnej dobieramy stosownie do potrzeb danego etapu postępowania karnego.

Opracowanie strategii obrony, udział w czynnościach procesowych z udziałem podejrzanego i oskarżonego w połączeniu z najwyższymi standardami usług, popartymi bogatą wiedzą i doświadczeniem, przesądzają najczęściej o korzystnym zakończeniu sprawy.

Zapewniamy Klientom pomoc prawną na każdym etapie postępowań karnych, karno-skarbowych jak również wykroczeniowych:

• w postępowaniu przygotowawczym – w trakcie śledztw i dochodzeń prowadzonych przez policję, prokuraturę i inne organy wymiaru sprawiedliwości
  • w postępowaniu sądowym – obrona przed sądem I instancji, sądem odwoławczym, Sądem Najwyższym
  • w postępowaniu wykonawczym po uprawomocnieniu się orzeczenia – sporządzamy m.in. wniosek o odroczenie wykonania kary, wniosek o udzielenie przerwy w karze, wniosek o odbycie kary pozbawienia wolności w systemie dozoru elektronicznego czy wniosek o warunkowe przedterminowe zwolnienie z odbywania kary.

W ramach świadczonych usług:

• udzielamy porad prawnych w zakresie prawa karnego, wykonawczego, postępowania karnego
  • reprezentujemy Klientów w charakterze obrońcy podejrzanego, oskarżonego oraz pełnomocnika pokrzywdzonego (oskarżyciela posiłkowego)
  • sporządzamy pisma procesowe, wnioski dowodowe, prywatne akty oskarżenia, apelacje i kasacje.